Returnarea produselor
Renunțarea la un produs achiziționat prin platforma online poate fi facută conform articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, așadar, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță fără a preciza motivele în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intrați/intră în posesia fizică a produsului.
Produsul trebuie să fie returnat în decurs de maxim 10 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Cheltuielile de restituire, se suportă conform legii, de catre cumpărator. În conformitate cu prevederile Ordonanței, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 30 de zile de la data recepționării produsului în magazinul/depozitul indicat (diferit în funcție de producator).
Clientul este responsabil pentru întocmirea documentelor necesare pentru retur, ambalarea produsului, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Responsabilitatea asupra produsului/produselor din colet și integrității acestora pe durata transportului retur cade în sarcina clientului, MagazinReduceri va raspunde doar după recepția cantitativă și calitativă a coletului.
În situația livrării unui alt produs decât cel comandat, acesta poate fi returnat iar cheltuielile de transport pentru livrarea produsului solicitat vor fi suportate de MagazinReduceri, expedierea se va face în termen de maxim 30 de zile.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat în ambalajul original, cu toate accesoriile și cu documentele care l-au însoțit (manualele de utilizare incluse, certificatul de garanție original). Produsul trebuie să fie în condiții optime, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente, exact ca în momentul livrării și să nu prezinte semne de folosire, uzură, dezmembrare, udare, lovire, etichete sau sigilii rupte ori deteriorate, șuruburi cu urme de desfacere, etc.
Pentru expedierea coletelor se poate utiliza orice firmă de curierat care va livra coletul direct la adresa specificată.
ATENȚIE ! Nu vom ridica nici un colet de la Oficiul Postal sau alt punct din oraș și nu va accepta colete pentru care trebuie să achite o sumă de bani (indiferent de natura acesteia: ramburs, taxe de transport, etc.) și de asemenea nu vor fi acceptate colete care nu beneficiază de opțiunea “verificare colet”.
ATENȚIE ! Sunt exceptate de la returnare produsele consumabile (ex. produse de întretinere) sau alte accesorii ale căror ambalaje au fost desfacute/deteriorate.
ATENȚIE ! Indiferent de forma juridică a cumparatorului, produsele care sunt aduse pe bază de comandă nu se pot returna iar în cazul în care clientul renunță la comandă înainte ca produsul să fie livrat va renunța implicit și la avansul achitat.
ATENȚIE ! Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, completând “Formularul de retur” și în maxim 24 ore operatorii noștri vă vor oferi detalii cu privire la adresa de returnare a produselor precum și a modului de ambalare al acestora.
ATENȚIE ! Completați formularul și așteptați detalii de la operator, acesta vă va indica adresa la care trebuie să returnați produsul, în funcție de gama de produse / brand.